Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 9

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Employer Branding je jako ryba

Návod, jak jednoduše vysvětlit šéfům, jak je to se značkou zaměstnavatele.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Paradoxy HR marketingu

HR marketing zažívá boom jako nikdy v minulosti, firem, které se mu nevěnují, je již pramálo. Tato,…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 8

Pár skvělých po-činů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů, na jednom místě.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Postřehy ze Zaměstnavatele roku

Naskytla se mi jedinečná možnost promluvit si během jednoho odpoledne s více než padesáti zástupci…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Cože – čísla, měření a byznys v HR?!

Ano, pod vedením Marka Premuse v Alze.

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Konečně máme nováčky. A co teď?

Je jedno, jestli vás kamarádi odvlekli k Vltavě a poprvé posadili na skif, nebo jste první den v…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele jako cesta ke spokojeným zákazníkům

Zákazníkům je jedno, že je na trhu lidí málo a že to máte jako zaměstnavatel těžké. Chtějí výrobky…

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 28. 4. 2020

Začne se v Employer Brandingu někdy měřit?

Máme za sebou první pětiletku! Tak pojďme pěkně údernicky rovnou k věci a podívejme se spolu do HR…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

S Vojtěchem Dlouhým o chatbotech v personalistice

O chatbotech se mluví jako o jedné z klíčových technologií už i na poli náboru zaměstnanců a…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Na co se přitahují vývojáři?

Ve Slevomatu na to mají jednoduchý recept – nabízejí jim to, co je zajímá.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Hra na pravdu a lež

No jo, jenže zaměstnanci ji už prokoukli a je to pěkný průser.

Číst více
 
Ondřej Pokorný / Akce / 28. 4. 2020

Kde jinde můžete štěpit atom?

Tak schválně? Kde jinde? Pavel Puff do jádra kladivem sice nebouchá, ale vede ve Skupině ČEZ tým…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

How to leverage technology to build a world class employer brand?

Take a look what industry experts from around the world recommend.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

6 otázek na vaše firemní hodnoty

Chystáte se dát vaše hodnoty na papír nebo stávající hodnoty revidovat? Pak si nejdříve odpovězte…

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Konference Employer Branding Experience 2018 (2. ročník)

O tom, jak se vedou a nabírají lidé tam, kde to funguje.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Dvě technologie, které posouvají nábor o kus dál

Přemýšlíte-li o značce zaměstnavatele, nemůžete pominout úplné základy.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Pořádný kariérní web bez zbytečných porodních bolestí? Třeba jako ten, co má ECCO

Vždycky jsme chtěli dělat pěkné a funkční kariérní weby a vždycky byl porod takový web udělat. Tak…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 7

Pár skvělých počinů z oblasti firemních kultur a značek zaměstnavatelů na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Souznění se značkou uvnitř

Příběh o budování značky zaměstnavatele uvnitř firmy.

Číst více

Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 11 16 21 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.