Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 15

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 28. 4. 2020

Galluping Into the 21st Century

Využíjte Gallupové otázky k vytvoření angažovanější a inspirovanější skupiny lidí.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

CULTURE ROCKS..

..je pojem. A pro koho ne, ten možná ještě není z dnešního pohledu ten správně zarytý nadšenec pro…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak vyladit EVP k dokonalosti

Řekněme, že jste si už načrtli obrysy své Employer Value Proposition. A teď si nejste jistí, jestli…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Paradoxem úspěšného HR marketingu je, že se na 99 % lidí nakonec úplně vykašleme

Princip employer brandingu a HR marketingu na jedné straně je v podstatě identický s principem…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Dobrým on-boardingem k nižší fluktuaci a nákladům

Jak přistupovat k on-boardingu, abychom o kandidáty nepřišli v prvních měsících.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Employer Branding konference roku

Employer Branding Experience 2019. Tahle konference zraje jak víno. Letos je opravdu na co se těšit…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Představení se na trhu práce

Jak se prodat jako zaměstnavatel na trhu práce

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 14

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

3PA321: Employer Brand Management

Volitelný předmět na VŠE, který se snažíme vyučovat jinak.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Gamifikace náboru pod taktovkou PwC

Jeden den, jedno město, jedna případová studie a 100 studentů - nováčků ve firmě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Employer Branding v IKEA

Jak značka zaměstnavatele pomáhá dělat úspěšný byznys

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Firemní hodnoty – 2. část (praxe)

Vyvarujte se klišé a vyšvihněte hodnoty, které vaši firmu odliší a posílí.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Kariérní web v hlavní roli

Kariérní web dnes hraje v náboru zaměstnanců ústřední roli. Co vše by měl obsahovat a umět? Jak…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Po proudu k cíli a ještě dál

Vyplujte po proudu k vyšší motivovanosti a produktivitě

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 13

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Snídaně: Jak na atraktivní kariérní web

Jak na nový kariérní web? Pojďte posnídat a dozvíte se spoustu zajímavých informací.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Nebuďte tak HR!

Umíte si ze své práce udělat legraci? Jestli ne, tak Jiří Charvát vám ukáže, že to s lehkou…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Budujeme značku zaměstnavatele, i když nábor neřešíme

Video rozhovor s Martinou Ježkovou, HR ředitelkou Tchibo.

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Firemní hodnoty – 1. část (základy)

Vyvarujte se klišé a vyšvihněte hodnoty, které vaši firmu odliší a posílí.

Číst více

Předchozí 1 2 3 4 5 6 11 16 21 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.