Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Pečující prostředí

Půlka předpokladu, aby lidi práce ve firmě bavila.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 17

Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Abydos. Rodinná firma, která má odvahu představit se v pravém světle

O povrchnosti komunikace firem, neschopnosti či neochotě odkrýt kandidátům karty a ukázat jaké to…

Číst více
 
Petr Hovorka / Vzdělávání / 28. 4. 2020

Srozumitelná firma jako cesta k motivovanosti lidí

Přijďte s námi posnídat a diskutovat

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Konference EBX2019 je za námi. Co přinesla?

Třetí ročník konference letos změnil formát i tvář.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Úspěšnější díky lidem

Je mnoho cest, jak udělat firmu ještě úspěšnější. Jedna však zafunguje téměř vždy.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

EVP – fokus pro vaši značku zaměstnavatele

Vyzpovídal jsem Veronikou Horákovou, jak budují značku zaměstnavatele v Air Bank.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 16

Skvělé po-činy srozumitelných firem, jejich kultur a značkové komunikace, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Firemní hodnoty – střelka, která ukazuje směr

Dominika Mýtna z EYELEVEL nám prozradila, jak jim firemní hodnoty pomáhají dělat byznys.

Číst více
 
Petr Hovorka / Vzdělávání / 28. 4. 2020

Jak designovat Employee Experience?

Značky se budují hlavně tím, co a jak uvnitř firem děláte, ne tím, co o sobě říkáte.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 15

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Myšlenky / 28. 4. 2020

Galluping Into the 21st Century

Využíjte Gallupové otázky k vytvoření angažovanější a inspirovanější skupiny lidí.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

CULTURE ROCKS..

..je pojem. A pro koho ne, ten možná ještě není z dnešního pohledu ten správně zarytý nadšenec pro…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak vyladit EVP k dokonalosti

Řekněme, že jste si už načrtli obrysy své Employer Value Proposition. A teď si nejste jistí, jestli…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Paradoxem úspěšného HR marketingu je, že se na 99 % lidí nakonec úplně vykašleme

Princip employer brandingu a HR marketingu na jedné straně je v podstatě identický s principem…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Dobrým on-boardingem k nižší fluktuaci a nákladům

Jak přistupovat k on-boardingu, abychom o kandidáty nepřišli v prvních měsících.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Employer Branding konference roku

Employer Branding Experience 2019. Tahle konference zraje jak víno. Letos je opravdu na co se těšit…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka zaměstnavatele – Představení se na trhu práce

Jak se prodat jako zaměstnavatel na trhu práce

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Inspirativní počiny – vol. 14

Skvělé po-činy značek zaměstnavatelů, firemních kultur a poctivého HR marketingu, na jednom místě.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

3PA321: Employer Brand Management

Volitelný předmět na VŠE, který se snažíme vyučovat jinak.

Číst více

Předchozí 1 2 3 4 5 6 11 16 21 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.