Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

Spouštěče změny zaměstnání v České republice

Víte, co může být impulsem k tomu, proč se pasivní kandidáti rozhodnou změnit dres a nastoupit do…

Číst více
 
Xénia Křížová / Akce / 28. 4. 2020

Studenti VŠO zpívají GUIDEAMUS

Případová studie: GUIDEAMUS, časopis pro studenty soukromé vysoké školy VŠO, Praha

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

10 zářezů BrandBakers v roce 2014

Rok 2014 je za námi a tak přišel správný čas se ohlédnout, co se v naší pekárně upeklo.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Důvěry-hodná značka potřebuje důvěru

Stejně jako akciové trhy i značky zaměstnavatelů potřebují k růstu a posilování, důvěru. A tu si…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

HR marketing zítřka - triáda vypečených workshopů

Získat vysněné zaměstnance je stejné jako získat vysněné zákazníky. Chce to skvělý plán, na tělo…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Vánoční lekce od UPS chytne za srdce

Ruku na srce, milí HRisté. Kdo z vás by si nepřál, aby v tom příštím roce byla vaše firma…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Poslání: základ náborové komunikace

Kde ho vzít? Využijte jednoduše toho, co již dávno používáte v marketingu. Vaše poslání.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Persóna kandidáta aneb jak si udělat jasno o své cílovce

Kdo chce hledat žaludy, měl by alespoň vědět, že rostou v dubovém lese. Stejně tak zaměstnavatel,…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Zaklínadlo jménem Talent Acquisition

V poslední době kam vlezu, tam na mne vyskočí Talent Acquisition. Je to jak zaklínadlo. Všichni o…

Číst více
 
Jiří Landa / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Jak držet v náboru krok s těmi nejlepšími?

Talent Acquisition, tedy nábor talentů, je mezi HRisty a recruitery stále intenzivněji skloňovaným…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Ambasadoři značky Ambiente – rozhovor s Hankou Smítalovou

Za značkou Ambiente stojí především „Ambi lidé“. O tom, jak společnost tyto lidi získává a jak z…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

Kdo napeče lépe než pekaři?

Srdečně Vás zveme na decentní vánoční večírek k nám do pekárny.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Program doporučení – proč vůbec a jak lépe?

Zdá se, že programy doporučení jsou fenoménem současnosti. Všichni o nich mluví, jedna firma za…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Značka není pro každého

Hledáte-li rychlou pomoc v náboru, značce zaměstnavatele se raději vyhněte.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Jak každoročně zdvojnásobit počet zaměstnanců? (case-study)

Pokud jde o nábor zaměstnanců, nemají technologické společnosti vůbec lehký život.

Číst více
 
Petr Hovorka / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Employer Branding Survey 2014

Jak to vypadá se značkami zaměstnavatelů za velkou louží zjistíte v čerstvém výzkumu společnosti…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

TEDx v Ostravě

„Myšlenky, které stojí za šíření“.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Tisíc dotyků na cestě ke značce zaměstnavatele

Říká se, že první dojem je nejdůležitější. Možná.

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Prolomte ledy obsahem

Někteří stále věří, že reklamní plakáty k získání pozornosti zákazníků stačí. Možná.

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Úspěšný Talent Acquisition v Mozille

Za málo peněz hodně muziky. To platí pro nábor v Mozille. Jsou rychlejší a efektivnější.

Číst více

Předchozí 1 7 13 16 17 18 19 20 21 22 25 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.