Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Jiří Landa / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Rovnice přitahování - 4. díl (čitelná komunikace)

V předešlých dílech našeho seriálu „Rovnice atraktivní náborové komunikace“ jsme se věnovali…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

PEKAŘI HLEDAJÍ PROJEKŤÁKA

Chceš řídit projekty, které pomáhají budovat vztahy mezi firmami a lidmi? Pojď s námi měnit svět…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

PEKAŘI HLEDAJÍ CONTENT SPECIALISTU

Věříš, že obsah je královnou komunikace? My ano. Pojď s námi jeho prostřednictvím budovat opravdové…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

PEKAŘI HLEDAJÍ COPYWRITERA

Chceš víc, než jen psát prázdné reklamní fráze a lakovat věci na růžovo? Pojď s námi měnit svět…

Číst více
 
/ Akce / 28. 4. 2020

Jak na kariérní web. Aneb proč nebýt stoprocentní

V následujících článcích se s vámi podělím nejen o to, jak vypadá web náborová komunikace v české…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak vedou (a nabírají) lidi v Googlu? (2. díl)

Jen třetina zaměstnanců HR týmu společnosti Google má typické HR vzdělání; ten zbytek se skládá z…

Číst více
 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

Je jedno, co o sobě říkáte, když vaši zaměstnanci říkají na Glassdoor něco jiného

Díky sociálním sítím planým slibům v náborové komunikaci odzvonilo. Lví podíl na tom má i Glassdoor…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Jak udělat přitažlivý náborový leták s opravdovým obsahem?

Náborový leták rychle a přitom tak, aby skutečně fungoval. Že je to zadání, se kterým si často…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Work Rules! aneb jak vedou (a nabírají) lidi v Googlu?

Převeďte pravomoce manažerů na zaměstnance. Najímejte jen chytřejší lidi než jste vy sami, bez…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Posnídejte s pekaři!

V úterý 9.6. od 8.30 servírujeme u nás v pekárně na Vinohradech přátelům personalistům pravou…

Číst více
 
Jiří Landa / Nezařazeno / 28. 4. 2020

Rovnice atraktivní náborové komunikace – 3. díl (smysluplná komunikace)

Jak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…

Číst více
 
Kateřina Zachová / Myšlenky / 28. 4. 2020

Case Study: Česká pošta rodičům

Návrat z mateřské zpět do práce bývá často problém, který je lepší řešit již v jejím průběhu. Ale…

Číst více
 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

Program doporučení 2.0 (= jinak a lépe)

Aneb když jsou peníze jen příjemnou třešničkou na dortu, nikoli hlavním zdrojem motivace…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 2. díl (EVP)

Jak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Aktuální trendy HR marketingu v ČR pro rok 2015 (2. ročník)

Vedoucím trendem, stejně jako v minulém roce, je strategie pro budování značky zaměstnavatele. V…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Rovnice přitažlivé náborové komunikace – 1. díl

Jak namíchat ten správný koktejl náborové komunikace, aby byla pro cílovou skupinu kandidátů…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Současnost a budoucnost značky zaměstnavatele

Než vás seznámíme s výsledky výzkumu Aktuálních trendů HR marketingu v ČR pro rok 2015, přečtěte si…

Číst více
 
/ Akce / 28. 4. 2020

Generace Y v práci a zaměstnání

V předchozích článcích jsme se zabývali obecně generacemi X-menů a Y-lonů. Jak ale tyto poznatky…

Číst více
 
/ Akce / 28. 4. 2020

Česká generace Y

Dnešní Y-meni nezažili pocit nesvobody, dospívali ve světě bez hranic a život za železnou oponou…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Case study: Nutricia na cestě k atraktivní zaměstnavatelské značce

Nutricia se rozhodla vybudovat skutečně atraktivní značku zaměstnavatele. My jsme měli možnost být…

Číst více

Předchozí 1 7 13 14 15 16 17 18 19 20 25 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.