Blog

Načerpejte inspiraci z našich článků.

 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

IFE – Hrdina na zaměstnavatelské frontě

Pojďte nahlédnout Pekařům pod ruce a podívat se na proces budování jedné zaměstnavatelské značky…

Číst více
 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

Benefity - jaké jsou a jak fungují

V tomto článku se podíváme na to, co to benefity vlastně jsou a k čemu slouží, a jak s nimi můžeme…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Parádní náborová kampaň...

Nemusíte být kreativní agentura, abyste udělali náborovou kampaň, která si získá pozornost a bude…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Jak zaujmout náborovým bannerem na LinkedInu?

Se zájmem sleduji, jak se některé společnosti a personalisté snaží tvořit a postovat bannery, které…

Číst více
 
Lucie Stoberová / Akce / 28. 4. 2020

Employer branding guru v Bratislavě!

Mezinárodní seminář s Brettem Minchingtonem, který se s vámi podělí o své praktické poznatky z…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Náborová komunikace jako loterie nebo jako promyšlený tah?

Mezi úspěšnou a neúspěšnou náborovou komunikací je často tenká hranice. Je vymezena pochopením či…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Dixons – kariérní možnosti srozumitelně a zábavně

Mladí absolventi ekonomicky zaměřených vysokých škol, kterých je v Dixons více než 200, se chtějí…

Číst více
 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

Kdo se stane HR Periscope pionýrem v ČR?

Slyšeli jste o mobilní aplikaci Periscope? Vyzkoušeli jste ji už? Napadlo vás využít ji pro nábor…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Kdo obstojí na novém trhu práce?

Jack Welsh říká, že jsou pouze dva typy společností – ty, které se změní, a ty, které zaniknou.…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

The Era of Recruitment Is Over

With the decreasing number of workers in the Czech Republic, slowly growing enonomy and the…

Číst více
 
Jiří Landa / Myšlenky / 28. 4. 2020

Jak přetavit rozsáhlý text v něco čtivého, co bude lidi bavit?

Dlouhé texty plné nepodstatných informací jsou morem náborové komunikace. Jde to ale i jinak –…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Nábor se mění v přitahování. Budujte vztahy!

Chcete-li si i v následujících letech vybírat z nějakých kandidátů, začněte budovat…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Rovnice přitahování, 5. díl (na očích)

Závěrečný díl našeho seriálu o přitažlivé náborové komunikaci se věnuje místům, ve kterých můžeme…

Číst více
 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

CEOs na sociálních sítích

Důležitý, avšak často, nedoceněný střípek v mozaice budování zaměstnavatelské značky.

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Employer Branding není disciplína pro HR

*83 % českých HR manažerů považuje budování zaměstnavatelské značky za svou disciplínu. Ve světě si…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Náboru odzvonilo

S klesajícím počtem pracujících v ČR a nastupující generací Y se změní také způsob, jakým budou…

Číst více
 
Petr Hovorka / Akce / 28. 4. 2020

Nábor se mění v přitahování / EMPLOYER BRANDING WORKSHOP

Pekaři a Petr vás zvou na celodenní workshop o budování přitažlivé značky zaměstnavatele.

Číst více
 
Klára Thielová / Akce / 28. 4. 2020

Onboarding aneb Vítej do party

První den v práci je důležitou složkou budování vztahu ke značce zaměstnavatele, aneb on-boarding…

Číst více
 
/ Akce / 28. 4. 2020

Jak nadesignovat a vytvořit perfektní kariérní web

Jak jsem slíbila v předchozím článku, budu se dnes velmi konkrétně věnovat designu a elementům…

Číst více
 
Jiří Landa / Akce / 28. 4. 2020

Studenti jedou s Faurecií

Faurecia patří mezi největší automotive společnosti na světě. Studenti ji ale donedávna příliš…

Číst více

Předchozí 1 7 13 14 15 16 17 18 19 25 Další

NEJLEPŠÍ ČLÁNKY DO E-MAILU

Je to jednoduché, zaregistrujte se a dostávejte výběr těch nejlepších článků každý měsíc do svého emailu.

Chci newsletter

Děkujeme

Vaše zpráva byla odeslána.

Pojďme se potkat

Napište nám nebo rovnou zavolejte.

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.